Supporthenvendelser på tvers av din organisasjon

Endret Wed, 9 Okt ved 4:09 PM

Del supporthenvendelser på tvers av din organisasjon og lær opp internt


Dersom du ønsker å dele henvendelser du sendt inn til Artifik support med andre brukere i din egen organisasjon må du først registrere deg som bruker i supportsenteret. Dette gjør du ved å trykke på Registrer deg oppe til høyre, eller følge denne linken: Registrer deg hos Artifik Support


Når du er registrert og pålogget får du muligheten til å Se alle saker på forsiden til hjelpesentret, du kan også trykke på Saker oppe til høyre:



Her får du en oversikt over alle henvendelser du har sendt inn, med status samt muligheten til å gå inn i den enkelte saken for mer informasjon, eller eksportere listen som en CSV eller Excel-fil. Dette gir dere muligheten til å dele informasjonen via interne kanaler. Det er også mulig å filtrere på status og/eller sortere etter dato. 




Dersom du ønsker å eksportere kan du selv tilpasse informasjonen du ønsker å trekke ut: 



I tillegg kan du på hvert enkelt henvendelse velge å legge til personer som skal motta varsel når det går ut varsel om hendelser på henvendelsen. 



På denne måten kan du enkelt dele informasjon med kollegaene dine som kan ha nytte av å få svar på det samme spørsmålet du stiller, eller bli informert om et ønske om forbedring du sender inn. 



⚠️ NB! Vi minner om at dette er Artifik sitt supportsenter, og at dette ikke har direkte kobling mot vår KGV/KAV-løsning. Vi ønsker samtidig å informere om at dette ikke er noe vi utvikler selv, og kan derfor ikke tilpasse funksjonaliteten.

Var denne artikkelen nyttig?

Så bra!

Takk for din tilbakemelding

Beklager at vi ikke kunne være mer til hjelp

Takk for din tilbakemelding

Fortell oss hvordan vi kan forbedre denne artikkelen.

Velg minst én av grunnene
CAPTCHA-verifisering er obligatorisk.

Tilbakemeldingen er sendt inn

Vi setter pris på tilbakemeldingen din og vil prøve å rette på artikkelen