Velkommen til Artifik Hjelpesenter!

Endret Tue, 8 Okt ved 11:17 AM

Velkommen til Artifik sitt hjelpesenter!


Artifik er din partner i anskaffelsesprosessen, og vi er glade for å kunne tilby et hjelpesenter som gir deg støtten du trenger for å få mest mulig ut av vårt sømløse KGV/KAV-verktøy. 


Enten du er erfaren bruker eller nettopp har kommet i gang med systemet, er hjelpesenteret ditt første stoppested for å finne svar på spørsmål, lære om funksjonaliteten til verktøyet og få veiledning gjennom anskaffelsesprosessen.


Gjennom vårt omfattende utvalg av hjelpeartikler og informasjonsressurser, vil du oppdage hvordan Artifik kan gjøre anskaffelser enklere, mer effektive og mer vellykkede både for leverandører og oppdragsgivere.


Utforsk vårt hjelpesenter for å få svar på spørsmålene dine, finne nyttige tips og veiledninger, og oppdage hvordan Artifik kan revolusjonere måten du håndterer anskaffelser og kontraktsoppfølging på. Vi er her for å støtte deg på hvert eneste trinn i prosessen! 


På Startsiden kan du trykke på Hjelpeartikler dersom du ønsker å se på alle tilgjengelige selvhjelpsartikler. 


Her finner du ofte svar på dine spørsmål, dersom du trenger støtte utenfor våre åpningstider eller bare ønsker å løse problemet selv. Ved å angi et eller flere søkeord i søkefeltet vil du få forslag på artikler som omhandler det tema hvor du trenger støtte. 


Dersom du i stedet ønsker direkte støtte fra en medarbeider på Artifik Support trykker du på Kontakte oss. Du kan også velge å opprette en ny sak ved å trykke på Send inn en sak


Vennligst angi så detaljert informasjon som mulig når du oppretter en ny henvendelse, slik at vi kan hjelpe deg raskt og prøve å sikre et godt svar. 


☝️Ønsker du å dele dine henvendelser på tvers av din organisasjon? Se her: Supporthenvendelser på tvers av din organisasjon


Velkommen til Artifik sitt hjelpesenter, din ultimate ressurs for konkurransegjennomføring og anskaffelsessuksess.

Var denne artikkelen nyttig?

Så bra!

Takk for din tilbakemelding

Beklager at vi ikke kunne være mer til hjelp

Takk for din tilbakemelding

Fortell oss hvordan vi kan forbedre denne artikkelen.

Velg minst én av grunnene
CAPTCHA-verifisering er obligatorisk.

Tilbakemeldingen er sendt inn

Vi setter pris på tilbakemeldingen din og vil prøve å rette på artikkelen