Overfør din anskaffelse til KAV etter utført kontraktstildeling i Artifik
Når du har fullført en anskaffelse og utført tildelingsprosessen i Artifik vil du få muligheten til å overføre din anskaffelse til KAV.
☝️NB! Dette krever at deres organisasjon har tilgang til KAV (Kontraktsadministrasjonsverktøy) i Artifik.
Under karensperioden kan du starte forberedelsene av kontrakten. Dette gjør du ved å trykke på Overfør til kontrakter fra Hjem på anskaffelsen.
Du har nå opprettet kontrakten i Artifik, og kan begynne å fylle ut kontrakten. Trykk på Rediger i de forskjellige seksjonene for å fylle ut informasjonen.
Under Kontraktsdetaljer kan du velge å angi Kontraktsnavn, Varighet samt Kontraktens verdi.
Informasjon om Oppdragsgiver og Leverandør blir automatisk overført fra anskaffelsen.
Under Kontaktinformasjon overføres oppdragsgiver og leverandør automatisk fra anskaffelsen. Som oppdragsgiver er det mulig å legge til flere kontaktpersoner.
Det er mulig å legge til en bruker fra organisasjonen, eller en person som ikke er registrert som bruker i Artifik ved å trykke Legg til manuelt.
☝️Informasjon: Alle brukere som står oppført som kontaktperson hos oppdragsgiver vil motta varsel på e-post om hendelser knyttet til kontrakten.
Under Kontraktsdokumenter vil du få mulighet til å laste opp alle dokumenter som utgjør selve kontrakten, disse dokumentene er de som vil være en del av den digitale signeringen.
☝️Informasjon: For informasjon om hvordan du signerer en kontrakt, se denne artikkel: Kontraktsignering som oppdragsgiver
Var denne artikkelen nyttig?
Så bra!
Takk for din tilbakemelding
Beklager at vi ikke kunne være mer til hjelp
Takk for din tilbakemelding
Tilbakemeldingen er sendt inn
Vi setter pris på tilbakemeldingen din og vil prøve å rette på artikkelen