Sende og besvare meldinger i Artifik
I Artifik kan du sende og besvare meldinger. For å sende eller besvare meldinger trykker du på fanen Meldinger.
Meldinger er private, og dersom du velger å sende samme melding til flere leverandører, kan ikke de se hvilke øvrige leverandører du sendte meldingen til.
Ønsker du i stedet å publisere offentlig tilleggsinformasjon eller spørsmål & svar, se disse artiklene:
For å opprette en ny melding trykker du på Ny Melding.
Velg en eller flere Leverandører som mottakere av din melding og trykk på Ny melding.
Fyll inn tittel på samtalen, meldingstekst og tilføy eventuelle vedlegg.
Trykk på Send melding for å sende meldingen til utvalgte leverandører.
☝️NB! Systemet lager automatisk et Utkast av din melding dersom du velger å ikke sende den med en gang, men heller ønsker å komme tilbake på et senere tidspunkt for å ferdigstille å meldingen. Du kan også Slette en melding som har status Utkast.
Når du har sendt en melding får den status Melding sendt, når mottaker har lest meldingen får den status Melding lest, og dersom dere får svar, oppdateres status til Ny melding.
Mottakeren får varsling om meldingen din i Artifik og per E-post. Når- eller hvis du mottar et svar, vil du bli informert per E-post.
Var denne artikkelen nyttig?
Så bra!
Takk for din tilbakemelding
Beklager at vi ikke kunne være mer til hjelp
Takk for din tilbakemelding
Tilbakemeldingen er sendt inn
Vi setter pris på tilbakemeldingen din og vil prøve å rette på artikkelen