Sende meldinger og stille spørsmål
I Artifik kan du sende meldinger og stille spørsmål til oppdragsgiver. Dette gjøres via Meldinger.
☝️NB! For å få tilgang til å sende meldinger må du enten Følge anskaffelsen eller Opprette et utkast til tilbud. Dersom du ikke er registrert fra før av, se denne artikkel: Opprette en konto som leverandør i Artifik
Når du har valgt enten å Følge anskaffelsen eller Opprettet et utkast vil du få tilgang til seksjonen Meldinger. For å sende en melding trykker du på Meldinger.
For å opprette en ny melding trykker du på Start samtale
Fyll inn tittel på samtalen, meldingstekst og tilføy eventuelle vedlegg. Trykk på Send melding for å sende meldingen til oppdragsgiver.
☝️NB! Systemet lager automatisk et Utkast av din melding dersom du velger å ikke sende den med en gang, men heller ønsker å komme tilbake på et senere tidspunkt for å ferdigstille å meldingen. Du kan også Slette en melding som har status Utkast.
Når du har sendt en melding får den status Melding sendt, når mottaker har lest meldingen får den status Melding lest, og dersom dere får svar fra oppdragsgiver oppdateres status til Ny melding.
Du kan enkelt gå tilbake til oversikten over meldinger ved å trykke på pilen oppe til venstre.
Både Oppdragsgiver og Leverandør får varsling om nye meldinger i Artifik per E-post.
Var denne artikkelen nyttig?
Så bra!
Takk for din tilbakemelding
Beklager at vi ikke kunne være mer til hjelp
Takk for din tilbakemelding
Tilbakemeldingen er sendt inn
Vi setter pris på tilbakemeldingen din og vil prøve å rette på artikkelen